Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
811
BLOG

Sprawozdanko z sytuacji po przewrocie

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Zamknięcie Salonu24 - forum dyskusyjnego i zamienienie go na tabloid - jak to się stało ma swe skutki. Przez długi czas trwania porodziły się tu grupy, przyjaźnie, "ulubienia". Wszystko to sprzyjało aktywności, stymulowało intelektualnie. Teraz jest jak po wojnie. Miasta w ruinach. Trzeba budować od nowa. Gdzie? Jak? Odbudowa Polski po wojnie trwała dziesiątki lat. Jest trudno.


Oczywiście każdy jakoś to sobie w końcu ułoży. Nie jest to łatwe. Ja sam na przykład zakładam nowy blog. Nie mam wypracowanej na to formuły. Mam zero wizyt dziennie. Początki na nowym są zawsze trudne. No i wiem, że to nie tylko ja tak mam.


Od czasu do czasu, gdy się coś wyłoni, jakiś promyk nadzieji - dam tu znać.



Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości