Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
152
BLOG

W poniedziałek głowa pęka

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Kultura Obserwuj notkę 19

Zdecydowałem poznać nową dziedzinę fizyki matematycznej, dziedzinę dotąd przeze mnie ignorowaną. Potrzebne mi to jest bym mógł zrealizować moje własne idee i marzenia. Więc zabrałem się do gromadzenia materiałów, do nauki, jak na dobrego studenta przystało. Niewiele z tych stert papierów na mom stole rozumiem, więc idzie to powoli. Jedno jednak już zrozumiałem: że cokolwiek w miarę studiowania przychodzi mi do głowy, zaraz znajduję, że ktos już to przede mną zrobił albo opisał w szczegółach. Tym kimś jest zazwyczaj albo Roger Penrose, albo Andrzej Trautman, albo John Baez, nie mówiąc już o setkach czy tysiącach młodych zdolnych, bystrych ludzi zajmujących się fizyka statystyczną lub teorią strun.


Z tego wszystkiego głowa mi pęka.

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura