Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
530
BLOG

Krasnoludki są na świecie

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Kultura Obserwuj notkę 46
Jeden taki zjawił się znienacka w naszym ogródku. Mamy ogrodzoną płotem drucianym działkę na warzywa. Skądś się znalazł w środku. Teleportacja z innego wymiaru? Dowód na istnienie elektrino? Sam nie wiem. Odwiedzaliśmy go, nic a nic się nie bał. Płotek był na tyle wysoki i wiotki, że nasza kocica dała za wygrana i zostawiła go w spokoju. Pieski przyglądały mu się z daleka, ciekawie ale z należytym szacunkiem.

Był nawet fotogeniczny, więc zrobiłem mu, teleobiektywem, dwa zdjęcia. Oto one:

 

ptaszek 1
ptaszek 2

Dzień po sfotografowaniu zniknął bez śladu. Czy ktoś może wie z jakiego gatunku krasnoludków pochodzi?

Zrozpaczony zniknięciem krasnala poszedłem na spacer. Jak to mawiał uwielbiajacy przechadzki dziadzio Albert: "Moje myśli chodzą ze mną”. Więc tak szedłem, rozmyślałem, aż uwagę moją przykuły .... mrówki. Krzątały się jakoś, jak na mój gust bez celu. Może i my tak wyglądamy dla istot o których ksiądz Heller pisze wypowiadając się na temat „Czy kosmita może być zbawiony”:

M.H.: Dlatego sądzę, że z koncepcji innych istot we wszechświecie bardziej niż nauka skorzystać mogłaby teologia.”

Tak czy siak spędziłem dobre pól godziny próbując odkryć o co im chodzi. Nic z tego. Wziąłem więc jedną, szczególnie ruchliwą pod obiektyw, by zbadać rzecz z bliska na komputerze. Oto ona:

 

mrowka

 

Zbadałem i dalej nie wiem. Ksiądz Heller powiedział jasno i wyraźnie:

„M.H.: Jak puścimy wodze fantazji, to możemy sobie wyobrazić, że wśród istot rozumnych zamieszkujących jakąś odległą planetę w ogóle nie nastąpił grzech pierworodny, gdyż mają one lepiej rozwinięty umysł i wyraźniej widzą różnicę między dobrem a złem. Żyją zatem w przyjaźni ze Stwórcą i nie wymagają odkupienia.”

Może problem w tym, że mrówka żuje w przyjaźni ze Stwórcą a ja nie?

 

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura