Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
462
BLOG

Życie na brzegu - Wesołego Jajka!

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Kultura Obserwuj notkę 32

Wesołego Jajka!

 

jajko

 

Nie, nie zapomniałem o Was. Od ponad tygodnia mało śpię, mało jem. Gdyby nie moja Żona, pewnie w ogóle bym nie spał i nie jadł. Porwała mnie praca, mój mózg pracuje bez wytchnienia i przetwarza algebraiczne symbole i odpowiadające im obiekty w świecie Platona. Kluje się cos nowego, przynajmniej nowego dla mnie. A czy to się do czegoś komuś przyda? To mnie w danej chwili mało obchodzi. Jest piękne i to mi wystarcza. Nie wiem co z tej całej układanki wyjdzie, jaki obraz się wyłoni. Brak mi jeszcze wciąż wielu kawałków a pudełko z kawałkami do wyboru jest ogromne. Ciekawe, że wróciłem do moich wczesnych idei i wyników, jeszcze z czasów doktoratu. Wtedy nie wiedziałem co z tymi ideami zrobić. Dziś wiem, z nich korzystam i je dalej rozwijam.

Aby zaspokoić Waszą ciekawość, powiem co robię. Choć pewnie i tak nikt z tego nic nie zrozumie, niemniej powiem. Potraktujcie to jako surrealistyczną „poezję”.

Na Brzegu

 
Dysk Poincarego

Na Brzegu: wielkie zagęszczenie Czarnego i Białego ...

Nasz Świat, świat całkowity, jest zespoloną domeną.

Domena ma brzeg. Nasze życie odbywa się na tym brzegu.

Nie mamy wglądu w jej wnętrze. No, może tycio-tycio.

W środku domeny jest reflektor oświetlający brzeg jak latarnia morska. Punkt po punkcie.

Kolejne oświetlane punkty to bieg naszego „czasu”.

Czas jest cykliczny. Reinkarnacje.

Kto ma w ogóle wglądu do wnętrza, kto żyje tylko i wyłącznie na brzegu, dla tego cykl się powtarza, bez zmiany.

Każdy punkt na brzegu ma swój antypodalny punkt – dla nas w nieskończoności.

Wewnątrz domeny czas nie płynie. Wewnątrz domeny nie ma różnicy pomiędzy tym co rzeczywiste a co urojone.

Wewnątrz domeny mieszka Geometria. Geometria podobna do diabłów i aniołów Eshera.

Nasz brzeg nie jest jedynym brzegiem. Sa inne brzegi, do naszego przylegające, i inne „życia” - w innych liczbach wymiarów.

Nie tylko nasz „czas” jest cykliczny. Nasza przestrzeń też się zamyka w kółko. Zamyka się czapką w kształcie uciętego stożka (świetlnego).

Domena to operatory. Nasz punkt na brzegu, wraz z antypunktem – szpicem czapeczki, to też operator. Nasz operator jest anty-przemienny z latarnią morską. I pozostaje anty-przemienny przez cały „czas”. Styczne do brzegu są operatory gamma Diraca. Jest wszakże tez piąty operator gamma, anty-przemienny z czterema „normalnymi”. Razem rozpinają przestrzeń pięciowymiarową.

Domena jest „okrągła”. Ale jak się trochę wypaczy, na kształt jajka – jest GRAWITACJA.

Zatem: Wesołego Jajka!

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura