Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
89
BLOG

Błędy, błędy i jeszcze raz błędy

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Kultura Obserwuj notkę 10

Jakoś mi rzuciło tych błedów. Sam siędzę teraz nad czymś, co mi się wydaje błedem Penrose'a i tych co za Penrosem powtarzają. Dostałem do recenzji pracę, która twierdzi mniej więcej tyle: cała mechanika kwantowa jest oparta na wielkim błędzie dotyczącym rozwoju w czasie. Autor z "The University of Texas, Austin". Prześledzić dokładnie kto ma rację a kto się myli, i nie popełnić przy tym samemu błędu - to mój problem. Następny nieszczęśnik napisał serię prac o podstawowym błedzie w ogólnej teorii względnośći. Rzecz dotyczy interpretacji rozwiązania Schwarzchilda i czarnych dziur. Uświęcona krowa w fizyce. Mój kolega z Darmstadt chce wsyłać do druku pracę krytykującą nieszczęśnika. Pyta mnie o moje zdanie. A ja znów nie wiem kto ma rację - dopóki sam wszystkiego nie przemyślę i nie przerachuję. A doba ma zaledwie 24 godziny.

Jak na złość właśnie przjeżdża na miesiąc znany fizyk z Meksyku z serią wykładów na temat swojej pięcio-wymiarowej, jego zdaniem rewelacyjnej, teorii - Patrz

http://www.icca7.ups-tlse.fr/cairos.htm  - Events 

Przez najbliższy miesiąc będę wiec osaczony przez fotony, spinory, twistory, stożki świetlne, sfery i będę cyrkulował pomiędzy wymiarami 2-3-4-5-6. Póki co na sześciu się, ma nadzieję, skończy.

Ach i jeszcze jedno: moja praca o Teorii Kaironów przeszła przez recenzję i została zaakceptowana do druku. Muszę wszak poprawić w niej trochę literówek. No i zabrać się za drugą część - wirujące Kairony. Wolę swoje Kairony niż czyjeś, choćby nie wiem jak rewelacyjne electrina.

Trzymajcie za mnie kciuki!

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura