Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
838
BLOG

Jak napisałem książkę

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

 

Cóż zacząłem pisać w połowie sierpnia 2012. Moi stali Czytelnicy historię znają. Jako, że rzecz dotyczyła Kwantowych Fraktali, czegoś o czym, jak mi się wydawało, „wszystko wiedziałem”, szybko podpisałem umowę z wydawnictwem podejmując się dostarczenia książki w trzy miesiące.
 
Po czym zabrałem się do pracy. Z każdym dniem zdawałem sobie coraz lepiej sprawę z tego, że są jednak pytania na które nie znam odpowiedzi. Są problemy, które pozostawiłem odłogiem, a odłogi kłują w oczy i spać nie dają.
 
Najpierw chciałem napisać książkę na 200 stron. Wydawnictwo chciało 300. Wyszło w końcu 350.
 
Miast trzech miesięcy wyszło 18. Robota była non-stop, ale pasjonująca, od rana do nocy, ale bez uczucia zmęczenia. Wiele się przy tym musiałem nauczyć, no i się nauczyłem. Zacząłem też doceniać to, co zrobiłem. Nie takie to głupie i nie całkiem trywialne.
 
Książka jest w sprzedaży, choć wyjdzie na papierze dopiero we wrześniu:
 
Quantum Fractals
 

 

 
 
Jeśli ktoś jest zainteresowany – proszę dać mi znać w poczcie prywatnej, to udostępnię pdf książki – w tym stanie, w którym posłałem go do wydawnictwa.
 
Ponieważ często popełniam różne błędy, zapewne w tej pierwszej wersji będą błędy. Mam jednak nadzieję, że będę miał okazję je jeszcze poprawić, gdyż raczej nie będzie błędów merytorycznych (mogą być jednak błędy denerwujące czytelników), a redakcja prześle mi wersję do korekty przed puszczeniem w obieg.

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie