Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
1533
BLOG

Telesio-Galilei Academy – Korupcja, gangsterstwo i nauka

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 45

 

Historia, którą opiszę w kolejnej serii notek jest prawdziwa. Ma swe korzenie wiele lat temu, ale w chwili obecnej wybucha skandalem na wielką skalę. Wiele podobnych skandali poprzednio udawało się zatuszować. Czy uda się zatuszować ten – pokaże najbliższy czas. W grę wchodzą miliony jeśli nie miliardy, dobre imię wielu naukowców, często po prostu naiwnych, czasami uczestniczących i wspierających korupcję.
 
Czy piszę serio? Tak, piszę serio. Zaangażowaliśmy się w dotarciu do dokumentów i ujawnieniu korupcji na światową skalę. Ma to już dziś swoje konsekwencje. Przedwczoraj wieczorem odezwał się w domu telefon. Głos (w języku angielskim) przedstawił się jako policjant, z imienia Simon. Chciał rozmawiać z Laurą. Twierdził, że jest z „Brytyjskiego Rządu”. Następnie dodał, że jest z Interpolu. Na pytanie z jakie konkretnie wydziału rozmowność go opuściła. Zdołał jedynie wykrztusić chrapliwym głosem:
 
Take down the forum thread” (zdejmijcie wątek z Forum).
 
Rzecz idzie o wątek na naszym anglojęzycznym Forum „Telesio Galilei Academy of Science a Fraud?” (Telesio-Galilei Academy of Science – oszustwo?). Wczoraj wieczorem chrapliwy głos zadzwonił ponownie. Tym razem było to:
 
"Stop or you will die" - „Przestań, inaczej umrzesz.”
 
O samej Telesio-Galile Academy wspominałem kiedyś, gdy pisałem:
 
A w poczcie.....
Dziś rano otrzymałem dziwnego mejla. Pewna podejrzana "Akademia" chce mi przyznać Złoty Medal". A Akademia jest podejrzana, bo na liście instytucji "współpracujących" z Akademią jest m.in. Ukraińskie Towarzystwo Biofizyczne, Rosyjska Akademia Nauk - Fizyka Ziemi, Towarzystwo Technologii Wodoru, Instytut Nauk Noetycznych, Instytut Fizyki Świadomości i Życia i podobne okołonaukowe instytucje.
 
No, no. Przyjąć czy odmówić? Już bardziej czarną owcą niż aktualnie jestem chyba być nie mogę?
ARKADIUSZ JADCZYK 21.09.2010 11:01
 
Odmówiłem wtedy przyjęcia tego zaszczytu, wykręciłem się wtedy usprawiedliwiając się, że „na aż tak wielki zaszczyt nie zasługuję”. Teraz, gdy wiem co to za „Akademia” dziękuję Aniołowi Stróżowi.
 
W kolejnych odcinkach opiszę rzecz całą, opiszę działające mechanizmy. Jednym z takich mechanizmów jest instytucja przyznawania sobie nawzajem „złotych medali”. Jak to wygląda utrwaliłem na fotkach:
 
Telesio-Galilei Academy 2012 gold medals Toulouse
 
Medale Telesio-Galilei Academy gotowe do wręczenia
 
Telesio -Galilei Academy Diplom Toulouse Paul Sabatier 2012
 
Dyplomik
 
University Paul Sabatier gold medal for Francesco Fucilla
 
A tu władza pewnego dobrze mi znanego uniwersytetu przyznaje złoty medal Uniwersytetu fałszywemu profesorowi I głównemu mafioso “Akademii” nazwiskiem  Francesco Fucilla. Za co? No, za to, że był łaskawy przybyć i opłacić obiad w restauracji dla medalistów “Akademii”.
 
Do Polski ta afera jeszcze na dobre nie dotarła. Członkiem tej fałszywej akademii jest mój znajomy fizyk z Wrocławia (obecnie w Meksyku), Zbigniew Oziewicz. Próbowałem go uświadomić w czym uczestniczy, ale odpisał mi, że jest zbyt zajęty pracą dydaktyczną by się o takie głupstwa troszczyć.
 
Szczegóły tej całej afery na międzynarodową skalę w kolejnych odcinkach.
 
 
 
 
 
 

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie