Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
1718
BLOG

O czym napisać książkę?

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Kultura Obserwuj notkę 62

 

Piszę ten blog i piszę, już o d paru lat. Trochę mi się to moje pisanie rozwinęło i trochę w pisaniu zasmakowałem. Ale blog – blogiem, to nie to samo co słowo drukowane. Wiem to z własnego doświadczenia, bo lubie jednak mieć papierowe książki. Nasza biblioteka domowa jest spora i coś do niej przybywa niemal każdego dnia. Pomyślałem sobie więc, że warto samemu napisać książkę. Laura ma już ich wydanych sporo a ja tylko jedną, napisaną dawno temu i to czysto techniczną. Chcę więc napisać coś dla większej liczby czytelników. Tylko o czym? Z moich notek można się mniej więcej zorientować czym się pasjonuję, co wiem. Dlatego proszę Was, zasugerujcie tematy. Na co byłby popyt? O czym pisać by byłoby to interesujące i pożyteczne zarówno dla czytelników jak i dla mnie – tak, że zarobiłbym także na tym jakieś pieniądze.

A ja coś wybiorę i będę zdawał sprawozdanie z postępów.

Autor najcelniejszej idei otrzyma książkę, gdy juz będzie wydana, w prezencie i z autografem.

Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura